Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Bmw 3 coupe (E92) 335 xi (2007.03-2010.02) 326km » BWF280 trw
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 335 Xi (2007.03-2010.02) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW

BWF280 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF280

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF280

dostawca:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez BWF368
Ograniczenia producentaBENDIX
Średnica [mm]20,6
parzyste numery artykułówBWF281
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
nr EAN3322937132713
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez BWF368

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: PEUGEOT 406 1.6-3.0 11.95-12.04
numery OEM:
PEUGEOT      4402 A9
PEUGEOT      4402 C4

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWF280zobacz instrukcję montażu BWF280

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.