Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF280 trw

Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW

BWF280 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF280
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF280

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 20,6
parzyste numery artykułów BWF281
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
nr EAN 3322937132713

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: PEUGEOT 406 1.6-3.0 11.95-12.04
numery OEM:
PEUGEOT      4402 A9
PEUGEOT      4402 C4

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF280 TRW:

2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWF280zobacz instrukcję montażu BWF280

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.