Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Toyota COROLLA (_E11_) 1.6 Aut. (AE111_, AE111R) (1997.04-2000.02) 107km » BWF350 trw
wybrany samochód: 
Toyota Corolla (_e11_) 1.6 Aut. (ae111_, Ae111r) (1997.04-2000.02) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWF350 TRW

BWF350 Cylinderek hamulcowy TRW

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF350

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]20,6
Ograniczenia producentaBOSCH
MateriałAluminium
Średnica złączki hydraulicznej [mm]12
nr EAN3322938071592
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF350 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 II, C3 II/HATCHBACK, C4 CACTUS, DS3 1.0-1.6D 09.09-
numery OEM:
CITROËN      4402 F8
PEUGEOT      4402 F8

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF350 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF350 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWF350zobacz instrukcję montażu BWF350

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.