Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Citroën C1 II (PA_, PS_) 1.0 VTi 68 (2014.04-???) 69km » BWH112 trw
wybrany samochód: 
Citroën C1 Ii (pa_, Ps_) 1.0 Vti 68 (2014.04-???) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH112 TRW

BWH112 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH112
Cylinderek hamulcowy BWH112
BWH112
trw BWH112 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWH112 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH112

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
parzyste numery artykułówBWH113
nr EAN3322937032068

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH112 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: RENAULT 5, SUPER 5 1.0-1.6D 01.72-12.96
numery OEM:
RENAULT      77 02 163 416
zamienniki:
A 12 161
brak
BREMBO
3776
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHW4501
brak
FERODO
5006112
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH112 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH112 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH112zobacz instrukcję montażu BWH112

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.