Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Lancia FLAMINIA GT 2.5 (3B, 2C) (1959-1961) 119km » BWH130 trw
wybrany samochód: 
Lancia Flaminia Gt 2.5 (3b, 2c) (1959-1961) 119km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH130 TRW

BWH130 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH130

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH130

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937002849

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH130 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 204, 304, 305 I, 305 II 1.1-1.9D 10.65-12.88
numery OEM:
PEUGEOT      4402 44
TALBOT      00 135 457 00
TALBOT      00 176 800 00
TALBOT      13545700
TALBOT      17680000
TALBOT      4402 44
zamienniki:
A 12 057
brak
BREMBO
FHW120
brak
FERODO
R22067A1
brak
FTE automotive GmbH
3767
brak
Car S.p.A (InterCar)
350495
brak
VALEO
5006130
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH130 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH130 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWH130zobacz instrukcję montażu BWH130

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.