Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.4 16V (2006.05-2009.11) 80km » BWH396 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Iv (9n_, 9a_) 1.4 16v (2006.05-2009.11) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH396 TRW

BWH396 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH396

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH396

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica [mm]22,2
MateriałŻeliwo
parzyste numery artykułówBWH395
nr EAN3322937300457

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH396 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORFOUR, FORTWO, ROADSTER 0.6-1.5D 07.98-01.07
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0006645V001
MERCEDES-BENZ      A0006645V001
SMART      0006645V001
SMART      0006645V001000000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH396 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH396 TRW:

MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu BWH396zobacz instrukcję montażu BWH396

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.