Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWK116 trw

Cylinderek hamulcowy BWK116 TRW

BWK116 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWK116
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWK116

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 23,8
Materiał Żeliwo
parzyste numery artykułów BWK117
nr EAN 3322937006793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWK116 TRW

Cylinderek hamulcowy przód P pasuje do: RENAULT 4, 4/MINIVAN, 5, 6, RODEO 5 0.8/1.1 10.62-06.90
numery OEM:
RENAULT      08 54 697 600
RENAULT      08 70 313 400
RENAULT      77 01 001 629
RENAULT      77 01 002 994
RENAULT      77 01 026 418
RENAULT      77 01 349 391
RENAULT      77 01 365 143
RENAULT      77 01 365 265
RENAULT      77 01 365 381
RENAULT      77 01 365 389
RENAULT      854697600
RENAULT      870313400
zamienniki:
A 12 006
brak
BREMBO
FHW146
brak
FERODO
FHW147
brak
FERODO
R23025A1
brak
FTE automotive GmbH
04-0219
brak
METELLI CIFAM
3635
brak
Car S.p.A (InterCar)
5007116
brak
GIRLING
803901
brak
NK
803902
brak
NK
8AW 355 533-191
brak
HELLA

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWK116 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWK116 TRW:

2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWK116zobacz instrukcję montażu BWK116

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.