Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH2086 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH2086 TRW

GCH2086 Cięgło, hamulec postojowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH2086

producent:

TRW

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 1676/1272/1092/692
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937255306

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH2086 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1676mm/1272mm/1092mm/692mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: DAEWOO CIELO, NEXIA, OPEL KADETT E 1.2-2.0 09.84-07.98
numery OEM:
OPEL      5 22 568
OPEL      90235948
OPEL      90369708
VAUXHALL      5 22 568
VAUXHALL      90235948
VAUXHALL      90369708
DAEWOO      90235948
DAEWOO      90235948B

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH2086 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH2086 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.