Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH667 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH667 TRW

GCH667 Cięgło, hamulec postojowy TRW
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH667

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Długość 1/Długość 2 [mm] 2398/1300
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 3322938271091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH667 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (2398mm/1300mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN; PEUGEOT PARTNER, PARTNER TEPEE 1.2-Electric 04.08-
numery OEM:
CITROËN      16 082 753 80
CITROËN      4746 46
PEUGEOT      16 082 753 80
PEUGEOT      4746 46

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH667 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH667 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.