Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 901965 nk

Cięgło, hamulec postojowy 901965 NK

901965 Cięgło, hamulec postojowy NK
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

901965

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 2402/1300
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Ograniczenia producenta EUROREPAR/MOTAQUIP
nr EAN 5703858866211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 901965 NK

LINKA HAM. RĘCZ. CITROEN T. BERLINGO 08- LE/PR
numery OEM:
CITROËN      16 082 753 80
CITROËN      4746 46
CITROËN      98 152 646 80
PEUGEOT      16 082 753 80
PEUGEOT      4746 46
PEUGEOT      98 152 646 80

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 901965 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 901965 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.