Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB731 trw

Klocki hamulcowe - komplet GDB731 TRW

GDB731 Klocki hamulcowe - komplet TRW
trw GDB731
Klocki hamulcowe - komplet GDB731
GDB731
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21344

numer części:

GDB731

producent:

TRW

Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 47,5
Długość [mm] 115,0
Grubość [mm] 16,0
nr EAN 3322936407317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet GDB731 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: NISSAN SUNNY I, SUNNY II, SUZUKI SWIFT I, SWIFT II, TATA INDIGO MARINA 1.3-1.8 03.82-12.10

Klocki hamulcowe GDB731 mają zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE klocków hamulcowych GDB731 producenta TRW

NISSAN

4106067A85, 4106072A85, 4106072A86, 4106072A89, 4106073A85, 4106076A87, 4106094M85, 4106094M86

SUZUKI

5520061840, 5520062810, 5520062810000, 5520062810TMS, 5525064B20, 5525164B20

numery OEM:
NISSAN      41060-67A85
NISSAN      41060-72A85
NISSAN      41060-72A86
NISSAN      41060-72A89
NISSAN      41060-73A85
NISSAN      41060-76A87
NISSAN      41060-94M85
NISSAN      41060-94M86
SUZUKI      55200-61840
SUZUKI      55200-62810
SUZUKI      5520062810000
SUZUKI      5520062810TMS
SUZUKI      55250-64B20
SUZUKI      55251-64B20

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet GDB731 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet GDB731 TRW:

2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-11-27
 5/5
pasują i są markowe
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-02
 5/5
zgodne z zamówieniem
2020-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
Jak mam wybór to zawsze decyduję się na klocki producent
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB731zobacz instrukcję montażu GDB731

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.