Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Ilość na oś | 4 |
średnica zewnętrzna [mm] | 36,2 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
nr EAN | 3322937805358 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza JBU636 TRW
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1061659, 1061660, 1136072, 1136073, 1317609, 1329730, 1M515500AA, 1M515500AB, 1M515500AC, 1M515500BA, 31212503, 8671921, 98AG5500AG, 98AG5500BF
1061659, 1061660, 1061662, 1073252, 1100977, 1113289, 1136072, 1136073, 1231457, 1253737, 1317609, 1329730, 1M515500AA, 1M515500AB, 1M515500AC, 1M515500BA, 31212503, 8671921, 98AG5500AG, 98AG5500BF, 98AG5K067AG, 98AG5K067AH, 98AG5K067AJ, 98AG5K067AK
FORD | 1061659 | |
FORD | 1061660 | |
FORD | 1061662 | |
FORD | 1073252 | |
FORD | 1100977 | |
FORD | 1113289 | |
FORD | 1136072 | |
FORD | 1136073 | |
FORD | 1231457 | |
FORD | 1253737 | |
FORD | 1317609 | |
FORD | 1329730 | |
FORD | 1M51-5500-AA | |
FORD | 1M51-5500-AB | |
FORD | 1M51-5500-AC | |
FORD | 1M51-5500-BA | |
FORD | 31212503 | |
FORD | 8671921 | |
FORD | 98AG-5500-AG | |
FORD | 98AG-5500-BF | |
FORD | 98AG-5K067-AG | |
FORD | 98AG-5K067-AH | |
FORD | 98AG-5K067-AJ | |
FORD | 98AG-5K067-AK | |
VOLVO | 1061659 | |
VOLVO | 1061660 | |
VOLVO | 1136072 | |
VOLVO | 1136073 | |
VOLVO | 1317609 | |
VOLVO | 1329730 | |
VOLVO | 1M515500AA | |
VOLVO | 1M515500AB | |
VOLVO | 1M515500AC | |
VOLVO | 1M515500BA | |
VOLVO | 31212503 | |
VOLVO | 8671921 | |
VOLVO | 98AG5500AG | |
VOLVO | 98AG5500BF |
Zastosowanie Tuleja wahacza JBU636 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza JBU636 TRW:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.