Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
parzyste numery artykułów | JBU691 |
nr EAN | 3322937930609 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza JBU690 TRW
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1K0199232G, 1K0199232J, 1K0199232P
1K0199232G, 1K0199232J, 1K0199232P
1K0199232G, 1K0199232J, 1K0199232P
AUDI | 1K0 199 232 G | |
AUDI | 1K0 199 232 J | |
AUDI | 1K0 199 232 P | |
SEAT | 1K0 199 232 G | |
SEAT | 1K0 199 232 J | |
SEAT | 1K0 199 232 P | |
SKODA | 1K0 199 232 G | |
SKODA | 1K0 199 232 J | |
SKODA | 1K0 199 232 P | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 232 G | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 232 J | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 232 P |
Zastosowanie Tuleja wahacza JBU690 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza JBU690 TRW:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.