Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
parzyste numery artykułów | JBU690 |
nr EAN | 3322937930616 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza JBU691 TRW
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1K0199231G, 1K0199231J, 1K0199231P
1K0199231G, 1K0199231J, 1K0199231P
1K0199231G, 1K0199231J, 1K0199231P
AUDI | 1K0 199 231 G | |
AUDI | 1K0 199 231 J | |
AUDI | 1K0 199 231 P | |
SEAT | 1K0 199 231 G | |
SEAT | 1K0 199 231 J | |
SEAT | 1K0 199 231 P | |
SKODA | 1K0 199 231 G | |
SKODA | 1K0 199 231 J | |
SKODA | 1K0 199 231 P | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 231 G | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 231 J | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 231 P |
Zastosowanie Tuleja wahacza JBU691 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza JBU691 TRW:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.