Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
parzyste numery artykułów | 111 021 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego 111 020 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1K0199231G, 1K0199231J, 1K0199231P
1K0199231G, 1K0199231J, 1K0199231P
1K0199231G, 1K0199231J, 1K0199231P
1K0199231G, 1K0199231J, 1K0199231P
AUDI | 1K0 199 231G | |
AUDI | 1K0 199 231J | |
AUDI | 1K0 199 231P | |
SEAT | 1K0 199 231G | |
SEAT | 1K0 199 231J | |
SEAT | 1K0 199 231P | |
SKODA | 1K0 199 231G | |
SKODA | 1K0 199 231J | |
SKODA | 1K0 199 231P | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 231G | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 231J | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 231P |
Zastosowanie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego 111 020 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.