Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | na dole | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego | |
Ciężar [kg] | 0,658 | |
nr EAN | 8435130340214 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 017-05995-251 RTS
AUDI | 1K0199231G | |
AUDI | 1K0199231J | |
AUDI | 1K0199231P | |
AUDI | 1K0199297G | |
SEAT | 1K0199231G | |
SEAT | 1K0199231J | |
SEAT | 1K0199231P | |
SEAT | 1K0199297G | |
SKODA | 1K0199231G | |
SKODA | 1K0199231J | |
SKODA | 1K0199231P | |
SKODA | 1K0199297G | |
VOLKSWAGEN | 1K0199231G | |
VOLKSWAGEN | 1K0199231J | |
VOLKSWAGEN | 1K0199231P | |
VOLKSWAGEN | 1K0199297G | |
FAW-VW | 1K0199231G | |
FAW-VW | 1K0199231J | |
FAW-VW | 1K0199231P | |
FAW-VW | 1KD199231 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 017-05995-251 RTS w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.