Ilość na oś | 1 |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
Strona zabudowy | Oś przednia |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Przestrzegać danych technicznych | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
nr EAN | 3322937498918 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGM1223T TRW
BMW | 1 090 205 | |
BMW | 1 090 206 | |
BMW | 1 090 207 | |
BMW | 1 090 208 | |
BMW | 1 090 214 | |
BMW | 1 090 215 | |
BMW | 1 090 216 | |
BMW | 1 090 219 | |
BMW | 1 090 220 | |
BMW | 1 138 141 | |
BMW | 1 138 142 | |
BMW | 1 139 413 | |
BMW | 1 139 414 | |
BMW | 1 139 416 | |
BMW | 1 139 417 | |
BMW | 1 139 418 | |
BMW | 1 139 419 | |
BMW | 1 139 420 | |
BMW | 1 139 977 | |
BMW | 1 139 978 | |
BMW | 31 31 1 090 205 | |
BMW | 31 31 1 090 206 | |
BMW | 31 31 1 090 207 | |
BMW | 31 31 1 090 208 | |
BMW | 31 31 1 090 214 | |
BMW | 31 31 1 090 215 | |
BMW | 31 31 1 090 216 | |
BMW | 31 31 1 090 219 | |
BMW | 31 31 1 090 220 | |
BMW | 31 31 1 138 141 | |
BMW | 31 31 1 138 142 | |
BMW | 31 31 1 139 413 | |
BMW | 31 31 1 139 414 | |
BMW | 31 31 1 139 416 | |
BMW | 31 31 1 139 417 | |
BMW | 31 31 1 139 418 | |
BMW | 31 31 1 139 419 | |
BMW | 31 31 1 139 420 | |
BMW | 31 31 1 139 977 | |
BMW | 31 31 1 139 978 |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGM1223T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGM1223T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.