Ilość na oś | 1 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Średnica [mm] | 51 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość 1 [mm] | 460 |
Długość 2 [mm] | 296 |
Średnica korbowodu [mm] | 22 |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 3322937500079 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGM5889T TRW
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
5202GW, 5202GX, 5202KN, 5202KP, 5202LC, 5202LE, 5202LF, 5202LG, 5202LN, 5202LP, 5202PW, 5202PX, 5202RA, 5202RC, 5202RG, 5202RH, 5202RT, 5202RV, 5202SL, 5202SN, 5202SP, 5202SQ, 5202SR, 5202SS, 5202SW, 5202SX, 5202SY, 5202SZ, 5202TE, 5202TF, 5202ZC, 5202ZE, 525GW
5202PW, 5202PX, 5202RT, 5202RV, 5202ZC, 5202ZE
CITROËN | 5202 GW | |
CITROËN | 5202 GX | |
CITROËN | 5202 KN | |
CITROËN | 5202 KP | |
CITROËN | 5202 LC | |
CITROËN | 5202 LE | |
CITROËN | 5202 LF | |
CITROËN | 5202 LG | |
CITROËN | 5202 LN | |
CITROËN | 5202 LP | |
CITROËN | 5202 PW | |
CITROËN | 5202 PX | |
CITROËN | 5202 RA | |
CITROËN | 5202 RC | |
CITROËN | 5202 RG | |
CITROËN | 5202 RH | |
CITROËN | 5202 RT | |
CITROËN | 5202 RV | |
CITROËN | 5202 SL | |
CITROËN | 5202 SN | |
CITROËN | 5202 SP | |
CITROËN | 5202 SQ | |
CITROËN | 5202 SR | |
CITROËN | 5202 SS | |
CITROËN | 5202 SW | |
CITROËN | 5202 SX | |
CITROËN | 5202 SY | |
CITROËN | 5202 SZ | |
CITROËN | 5202 TE | |
CITROËN | 5202 TF | |
CITROËN | 5202 ZC | |
CITROËN | 5202 ZE | |
CITROËN | 525GW | |
PEUGEOT | 5202 PW | |
PEUGEOT | 5202 PX | |
PEUGEOT | 5202 RT | |
PEUGEOT | 5202 RV | |
PEUGEOT | 5202 ZC | |
PEUGEOT | 5202 ZE |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGM5889T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGM5889T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.