Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Ilość na oś | 1 | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322937501465 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGT150T TRW
BMW | 1 125 079 | |
BMW | 1 125 156 | |
BMW | 1 125 473 | |
BMW | 1 125 476 | |
BMW | 1 126 626 | |
BMW | 1 127 491 | |
BMW | 1 128 130 | |
BMW | 1 128 281 | |
BMW | 1 130 309 | |
BMW | 1 130 311 | |
BMW | 1 131 085 | |
BMW | 1 131 112 | |
BMW | 1 131 371 | |
BMW | 1 132 123 | |
BMW | 1 132 250 | |
BMW | 1 132 489 | |
BMW | 1 132 490 | |
BMW | 1 133 182 | |
BMW | 1 133 229 | |
BMW | 1 133 231 | |
BMW | 1 133 233 | |
BMW | 1 133 564 | |
BMW | 1 135 180 | |
BMW | 1 135 466 | |
BMW | 1 135 636 | |
BMW | 1 135 888 | |
BMW | 32 41 1 131 371 | |
BMW | 32 41 1 133 229 | |
BMW | 33 52 1 125 079 | |
BMW | 33 52 1 125 156 | |
BMW | 33 52 1 125 473 | |
BMW | 33 52 1 125 476 | |
BMW | 33 52 1 126 626 | |
BMW | 33 52 1 127 491 | |
BMW | 33 52 1 128 130 | |
BMW | 33 52 1 128 281 | |
BMW | 33 52 1 130 309 | |
BMW | 33 52 1 130 311 | |
BMW | 33 52 1 131 085 | |
BMW | 33 52 1 131 112 | |
BMW | 33 52 1 132 123 | |
BMW | 33 52 1 132 250 | |
BMW | 33 52 1 132 489 | |
BMW | 33 52 1 132 490 | |
BMW | 33 52 1 133 182 | |
BMW | 33 52 1 133 231 | |
BMW | 33 52 1 133 233 | |
BMW | 33 52 1 133 564 | |
BMW | 33 52 1 135 180 | |
BMW | 33 52 1 135 466 | |
BMW | 33 52 1 135 636 | |
BMW | 33 52 1 135 888 |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGT150T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGT150T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.