Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ilość na oś | 1 |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 3322937506262 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JHT114T TRW
RENAULT | 60 00 056 757 | |
RENAULT | 60 01 000 333 | |
RENAULT | 60 01 000 854 | |
RENAULT | 77 00 515 544 | |
RENAULT | 77 00 527 302 | |
RENAULT | 77 00 527 394 | |
RENAULT | 77 00 532 644 | |
RENAULT | 77 00 532 645 | |
RENAULT | 77 00 535 293 | |
RENAULT | 77 00 535 294 | |
RENAULT | 77 00 535 659 | |
RENAULT | 77 00 536 116 | |
RENAULT | 77 00 536 117 | |
RENAULT | 77 00 536 118 | |
RENAULT | 77 00 541 888 | |
RENAULT | 77 00 542 807 | |
RENAULT | 77 00 551 790 | |
RENAULT | 77 00 552 944 | |
RENAULT | 77 00 578 658 | |
RENAULT | 77 00 580 921 | |
RENAULT | 77 00 585 323 | |
RENAULT | 77 00 585 325 | |
RENAULT | 77 00 585 326 | |
RENAULT | 77 00 585 327 | |
RENAULT | 77 00 585 328 | |
RENAULT | 77 00 585 329 | |
RENAULT | 77 00 588 324 | |
RENAULT | 77 00 720 910 | |
RENAULT | 77 00 789 724 | |
RENAULT | 77 01 020 099 | |
RENAULT | 77 01 021 576 | |
RENAULT | 77 01 204 143 | |
RENAULT | 77 01 204 149 | |
RENAULT | 77 01 400 222 | |
RENAULT | 77 01 400 223 | |
RENAULT | 77 01 400 501 | |
RENAULT | 7700 551 790.A |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JHT114T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JHT114T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.