Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE1010 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1010 TRW

JTE1010 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1010
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1010
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE1010

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 135
Wymiar gwintu M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Wymiar stożka [mm] 15
Zbieżność stożka 1:6
parzyste numery artykułów JTE1009
nr EAN 3322937404759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1010 TRW

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: FIAT CROMA; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3, 9-3X, 9-5 1.6-3.2 09.97-02.15

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w fabrykach znanego producenta części zamiennych, koncern TRW mają zastosowanie w wielu modelach współczesnych samochodów.
Wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze JTE1010 producenta TRW posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów. Produkowana przez TRW część końcówka drążka JTE1010 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. TRW stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby jego części sprostały wymaganiom uzytkowników aut.
Montaż końcówek drążka TRW JTE1010 nie powinien nastręczyć żadnych problemów nawet mniej doświadczonemu mechanikowi samochodowemu posiadającemu odpowiednie narzędzia do montażu.
Końcówka drążka JTE1010 ma zastosowanie do takich aut jak SAAB 9-3 kombi (YS3F) od 2005.03, FIAT TALENTO platforma / podwozie (296_) od 2016.06, OPEL VECTRA B kombi (J96) od 1996.11 oraz wielu innych modeli aut.
Mimo poniesienia wszelkich starań aby prawidłowo przypisać oglądaną część z kategorii końcówka drążka o indeksie JTE1010 do samochodu SAAB, FIAT, OPEL, może się okazać, że trzeba będzie potwierdzić dobranie tej części w kontakcie ze sklepem.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz części końcówka drążka JTE1010 TRW możesz kupić wiele innych produktów producenta TRW. Ceny sprzedawanych w naszym sklepie części należą do najlepszych na polskim i europejskim rynku motoryzacyjnym.
numery OEM:
FIAT      77363712
OPEL      16 03 228
OPEL      93172255
SAAB      12765897
SAAB      16 03 228
SAAB      5235668
SAAB      5239322
SAAB      93172255
SAAB      93194329
VAUXHALL      16 03 228
VAUXHALL      93172255

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1010 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1010 TRW:

2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2021-11-27
 5/5
J/w
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.