Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE207 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE207 TRW

JTE207 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE207

producent:

TRW

Gwint wewnętrzny [mm] 1/2"x20UNF
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm] 13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Wymiar gwintu M10x1,25
Długość [mm] 67
Zbieżność stożka 1:8
nr EAN 3322937905683

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE207 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FORD CAPRI III, ESCORT I, ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, FIESTA II, FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK 1.0-3.0 03.68-01.97

Końcówka drążka firmy TRW o indeksie JTE207 jest głównym podzespołem wielu pojazdów. Część tą można znaleźć w ofercie e-autoparts.pl w korzystnej cenie.
Wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji są gwarantem, że wszystkie części jak i oglądane końcówki drążka o numerze JTE207 producenta TRW posiadają wysokie walory użytkowe i spełniają oczekiwania Klientów.
Końcówka drążka TRW JTE207 charakteryzuje się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością i odpornością na przeciążenia.
Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie właścicieli warsztatów o końcówce drążka JTE207 są jak najlepsze.
Końcówka drążka JTE207 ma zastosowanie do samochodu FORD S-MAX (CJ) od 2015.01 oraz wielu innych modeli aut. Producent przeglądanej w tym momencie części końcówka drążka JTE207 dopasował ją do aut marki FORD. Może jednak zajść sytuacja, że potrzebna będzie pomoc sprzedawców naszego sklepu online aby zweryfikować dopasowanie końcówki drążka JTE207 do twojego samochodu.
TRW JTE207 to dobry wybór przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części firmę TRW.
numery OEM:
FORD      1447222
FORD      5021410
FORD      6081391
FORD      6113443
FORD      6128814
FORD      69AB-3289-AA
FORD      81AB-3289-AA
FORD      84AB-3289-AA
FORD      84FB-3289-AA
FORD      880X-3270-AA
ASTON MARTIN      5021410
ASTON MARTIN      880X-3270-AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE207 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE207 TRW:

2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.