Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF202 trw

Pompa hamulcowa PMF202 TRW

PMF202 Pompa hamulcowa TRW
199.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF202

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M12x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta DELCO
Średnica 1 [mm] 20,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika płynu hamulcowego
nr EAN 3322937052905

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF202 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, TIGRA, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, KADETT E 1.0-2.0 09.84-01.05

Pompa hamulcowa PMF202 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hamulcowa PMF202 producenta TRW

OPEL

3492467, 558102

numery OEM:
OPEL      3492467
OPEL      5 58 102
VAUXHALL      3492467
VAUXHALL      5 58 102
CHEVROLET      3492467
CHEVROLET      5 58 102
HOLDEN      03492467

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF202 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.