Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1854 lpr

Pompa hamulcowa 1854 LPR

1854 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1854
Pompa hamulcowa 1854
1854
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1854, P08926

numer części:

1854

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
System hamulcowy DELCO
Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
otwór Ø [mm] 20,64
Litera rozpoznawcza EB
nr EAN 8032532023778

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1854 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G/KOMBI, CAMPO, COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, KADETT E 1.0-2.3 09.72-01.05

Pompa hamulcowa 1854 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hamulcowa 1854 producenta LPR

OPEL

558102

numery OEM:
OPEL      558102
VAUXHALL      3492467

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1854 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.