Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen CADDY V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SBB, SBJ) 2.0 TDI BMT 4motion (2021.02-???) 122km » PMK113 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy V Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sbb, Sbj) 2.0 Tdi Bmt 4motion (2021.02-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK113 TRW

PMK113 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK113

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Ilość połączeń3
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937001736

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK113 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), S (C126), S (W116), S (W126), SL (C107), SL (R107), VOLVO 740, 760, 780, 940, 940 II 2.0-4.9 05.71-10.98
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 430 60 01
MERCEDES-BENZ      003 430 78 01
MERCEDES-BENZ      003 430 89 01
MERCEDES-BENZ      003 430 99 01
MERCEDES-BENZ      004 430 09 01
MERCEDES-BENZ      004 430 23 01
MERCEDES-BENZ      004 430 25 01
MERCEDES-BENZ      34306001
MERCEDES-BENZ      44300901
MERCEDES-BENZ      44302301
MERCEDES-BENZ      44302501
MERCEDES-BENZ      A 003 430 60 01
MERCEDES-BENZ      A 003 430 78 01
MERCEDES-BENZ      A 003 430 89 01
MERCEDES-BENZ      A 003 430 99 01
MERCEDES-BENZ      A 004 430 09 01
MERCEDES-BENZ      A 004 430 23 01
MERCEDES-BENZ      A 004 430 25 01
VOLVO      1329740
VOLVO      13297403

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK113 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.