po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg] | 0,121 |
nr EAN | 4046001164132 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1172 VAICO
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
180407182, 191407182, 1J0407182, 357407182, 357407182F
180407182, 191407182, 1J0407182, 357407182, 357407182F
180407182, 191407182, 1J0407182, 357407182, 357407182F
180407182, 191407182, 1J0407182, 357407182, 357407182F
AUDI | 180 407 182 | |
AUDI | 191 407 182 | |
AUDI | 1J0 407 182 | |
AUDI | 357 407 182 | |
AUDI | 357 407 182 F | |
SEAT | 180 407 182 | |
SEAT | 191 407 182 | |
SEAT | 1J0407182 | |
SEAT | 357 407 182 | |
SEAT | 357 407 182 F | |
SKODA | 180 407 182 | |
SKODA | 191 407 182 | |
SKODA | 1J0407182 | |
SKODA | 357 407 182 | |
SKODA | 357 407 182 F | |
VOLKSWAGEN | 180 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 191 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 1J0407182 | |
VOLKSWAGEN | 357 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 357 407 182 F | |
VAG | 180 407 182 | |
VAG | 191 407 182 | |
VAG | 1J0 407 182 | |
VAG | 357 407 182 | |
VAG | 357 407 182 F |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1172 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.