Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ilość na oś | 2 |
średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
Szerokość [mm] | 28 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 103 474 TOPRAN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
180407182, 191407182, 357407182
180407182, 191407182, 357407182
180407182, 191407182, 357407182
180407182, 191407182, 357407182
AUDI | 180 407 182 | |
AUDI | 191 407 182 | |
AUDI | 357 407 182 | |
SEAT | 180 407 182 | |
SEAT | 191 407 182 | |
SEAT | 357 407 182 | |
SKODA | 180 407 182 | |
SKODA | 191 407 182 | |
SKODA | 357 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 180 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 191 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 357 407 182 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 103 474 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.