
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Wysokość [mm] | 54 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 36 |
| nr EAN | 4031185995436 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza G9-648 OPTIMAL
| AUDI | 191407182 | |
| AUDI | 357407182 | |
| AUDI | 357407182F | |
| SEAT | 191407182 | |
| SEAT | 357407182 | |
| SEAT | 357407182F | |
| SKODA | 191407182 | |
| SKODA | 357407182 | |
| SKODA | 357407182F | |
| VOLKSWAGEN | 191407182 | |
| VOLKSWAGEN | 357407182 | |
| VOLKSWAGEN | 357407182F | |
| VAG | 191407182 | |
| VAG | 357407182 | |
| VAG | 357407182F | |
| SVW | 180407182 |
Zastosowanie Tuleja wahacza G9-648 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.