| Ilość zębów | 19 |
| Ogrzewanie/chłodzenie | Wirnik łopatkowy z tworzywa sztucznego |
| alternatywnie | |
| Ciężar [kg] | 0,7651 |
| nr EAN | 4046001662430 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V10-50073-1 VAICO
| AUDI | 03L 121 011 | |
| AUDI | 03L 121 011 H | |
| AUDI | 03L 121 011 HX | |
| AUDI | 03L 121 011 J | |
| AUDI | 03L 121 011 P | |
| AUDI | 3L 121 011 | |
| AUDI | 3L 121 011 H | |
| AUDI | 3L 121 011 HX | |
| AUDI | 3L121011J | |
| SEAT | 03L 121 011 | |
| SEAT | 03L 121 011 H | |
| SEAT | 03L 121 011 HX | |
| SEAT | 03L 121 011 J | |
| SEAT | 03L 121 011 P | |
| SEAT | 3L 121 011 | |
| SEAT | 3L 121 011 H | |
| SEAT | 3L 121 011 HX | |
| SEAT | 3L121011J | |
| SKODA | 03L 121 011 | |
| SKODA | 03L 121 011 H | |
| SKODA | 03L 121 011 HX | |
| SKODA | 03L 121 011 J | |
| SKODA | 03L 121 011 P | |
| SKODA | 3L 121 011 | |
| SKODA | 3L 121 011 H | |
| SKODA | 3L 121 011 HX | |
| SKODA | 3L121011J | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 H | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 HX | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 J | |
| VOLKSWAGEN | 03L 121 011 P | |
| VOLKSWAGEN | 3L 121 011 | |
| VOLKSWAGEN | 3L 121 011 H | |
| VOLKSWAGEN | 3L 121 011 HX | |
| VOLKSWAGEN | 3L121011J | |
| VAG | 03L 121 011 J | |
| VAG | 03L 121 011 P | |
| VAG | 03L121011P | |
| VAG | 3L 121 011 J |
Zastosowanie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V10-50073-1 VAICO w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.