Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » V10-50073-1 vaico

Pompa wodna, Original VAICO Qualität V10-50073-1 VAICO

V10-50073-1 Pompa wodna, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-50073-1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-50073-1

producent:

VAICO

Ilość zębów 19
Ogrzewanie/chłodzenie Wirnik łopatkowy z tworzywa sztucznego
alternatywnie 
Ciężar [kg] 0,7651
nr EAN 4046001662430

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V10-50073-1 VAICO

Pompa cieczy chłodzącej AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, Q3, Q5, TT; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON 1.2D/1.6D/2.0D 05.03-
numery OEM:
AUDI      03L 121 011
AUDI      03L 121 011 H
AUDI      03L 121 011 HX
AUDI      03L 121 011 J
AUDI      03L 121 011 P
AUDI      3L 121 011
AUDI      3L 121 011 H
AUDI      3L 121 011 HX
AUDI      3L121011J
SEAT      03L 121 011
SEAT      03L 121 011 H
SEAT      03L 121 011 HX
SEAT      03L 121 011 J
SEAT      03L 121 011 P
SEAT      3L 121 011
SEAT      3L 121 011 H
SEAT      3L 121 011 HX
SEAT      3L121011J
SKODA      03L 121 011
SKODA      03L 121 011 H
SKODA      03L 121 011 HX
SKODA      03L 121 011 J
SKODA      03L 121 011 P
SKODA      3L 121 011
SKODA      3L 121 011 H
SKODA      3L 121 011 HX
SKODA      3L121011J
VOLKSWAGEN      03L 121 011
VOLKSWAGEN      03L 121 011 H
VOLKSWAGEN      03L 121 011 HX
VOLKSWAGEN      03L 121 011 J
VOLKSWAGEN      03L 121 011 P
VOLKSWAGEN      3L 121 011
VOLKSWAGEN      3L 121 011 H
VOLKSWAGEN      3L 121 011 HX
VOLKSWAGEN      3L121011J
VAG      03L 121 011 J
VAG      03L 121 011 P
VAG      03L121011P
VAG      3L 121 011 J

Zastosowanie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V10-50073-1 VAICO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.