Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » V10-6089 vaico

Dystans gumowy, resorowanie V10-6089 VAICO

V10-6089 Dystans gumowy, resorowanie VAICO
vaico V10-6089
Dystans gumowy, resorowanie V10-6089
V10-6089

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-6089

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 70
Ciężar [kg] 0,045
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 56
nr EAN 4046001399381

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie V10-6089 VAICO

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 70mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, IBIZA V, LEON, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, TOLEDO III, SKODA FABIA IV 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 412 303 B
AUDI      3C0 412 303 A
SEAT      1K0 412 303 B
SEAT      3C0 412 303 A
SKODA      1K0 412 303 B
SKODA      3C0 412 303 A
VOLKSWAGEN      1K0 412 303 B
VOLKSWAGEN      3C0 412 303 A
VAG      1K0 412 303 B
VAG      3C0 412 303 A

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie V10-6089 VAICO w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.