Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën C3 PICASSO (SH_) 1.4 VTi 95 (SH8FSC, SH8FP0, SH8FP6) (2009.02-???) 95km » V20-50012 vaico
wybrany samochód: 
Citroën C3 Picasso (sh_) 1.4 Vti 95 (sh8fsc, Sh8fp0, Sh8fp6) (2009.02-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-50012 VAICO

V20-50012 Pompa wodna, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-50012

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-50012

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj korpusubez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej
Tryb pracymechaniczne
Ogrzewanie/chłodzenieWirnik łopatkowy metalowy
Ciężar [kg]1,147
nr EAN4046001188367

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-50012 VAICO

Pompa cieczy chłodzącej BMW 3 (E36), 3 (E46), 5 (E34), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 7 (E38), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53), Z3 (E36), Z4 (E85) 2.0-3.0 03.90-12.10
numery OEM:
BMW      1 433 712
BMW      1 433 828
BMW      1 437 648
BMW      1 722 536
BMW      1 730 414
BMW      1 740 241
BMW      1 744 243
BMW      11 51 1 433 712
BMW      11 51 1 433 828
BMW      11 51 1 722 536
BMW      11 51 1 730 414
BMW      11 51 1 740 241
BMW      11 51 1 744 243
BMW      11 51 7 503 884
BMW      11 51 7 504 040
BMW      11 51 7 509 985
BMW      11 51 7 527 799
BMW      11 51 7 527 910
BMW      11511437648
BMW      7 503 884
BMW      7 504 040
BMW      7 509 985
BMW      7 527 799
BMW      7 527 910
BMW      983400578 bitte frei

Zastosowanie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-50012 VAICO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.