Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » V37-9508 vaico

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V37-9508 VAICO

V37-9508 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V37-9508

producent:

VAICO

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
dla numeru OE MB 166426
Ciężar [kg] 0,375
nr EAN 4046001407178

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V37-9508 VAICO

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V37-9508 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V37-9508 producenta VAICO

MITSUBISHI

MA159984, MB006314, MB006358, MB076531, MB166426, MB185441, MB241172, MB315629, MT142181

numery OEM:
MITSUBISHI      MA 159984
MITSUBISHI      MB 006314
MITSUBISHI      MB 006358
MITSUBISHI      MB 076531
MITSUBISHI      MB 166426
MITSUBISHI      MB 185441
MITSUBISHI      MB 241172
MITSUBISHI      MB 315629
MITSUBISHI      MT 142181

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Original VAICO Qualität V37-9508 VAICO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.