Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 4300K441 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 4300K441 VAN WEZEL

4300K441 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 4300K441

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4300K441

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Delphi
Ø koła pasowego [mm] 122
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 19,76
Wylot - Ø [mm] 14,17
Ilość oleju [ml] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Gwintowana złączka M8 X 1,5
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909423339

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 4300K441 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN ALMERA II, QASHQAI I, RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, MEGANE SCÉNIC 1.4-1.6LPG 04.98-
numery OEM:
RENAULT      7711135105
RENAULT      8200470242
RENAULT      8200600110
RENAULT      8200940837

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 4300K441 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.