Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » E22-041-095Z vdo

Pompa paliwa E22-041-095Z VDO

E22-041-095Z Pompa paliwa VDO
441.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

E22-041-095Z

producent:

VDO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołyską
Ciśnienie [bar] 3,0
Rodzaj paliwa benzyna
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 4103590351791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa E22-041-095Z VDO

Pompa paliwa E22-041-095Z ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa paliwa E22-041-095Z producenta VDO

VOLKSWAGEN

1J0919051K, 1J0919087H, 1J0919087J, 6Q0919051C, 6QF919051F

SKODA

1J0919087H, 1J0919087J

AUDI

1J0919087H, 1J0919087J, 8Z0919051A

SEAT

1J0919087J, 6X0919051G, 7M0919087B

numery OEM:
AUDI      1J0 919 087H
AUDI      1J0 919 087J
AUDI      8Z0 919 051A
SEAT      1J0 919 087J
SEAT      6X0 919 051G
SEAT      7M0 919 087B
SKODA      1J0 919 087H
SKODA      1J0 919 087J
VOLKSWAGEN      1J0 919 051K
VOLKSWAGEN      1J0 919 087H
VOLKSWAGEN      1J0 919 087J
VOLKSWAGEN      6Q0 919 051C
VOLKSWAGEN      6QF 919 051F

Zastosowanie Pompa paliwa E22-041-095Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa E22-041-095Z VDO:

Janusz, Rzeszów
2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO