Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
dla numeru OE | 030 906 265 P | |
Ciężar [kg] | 0,14404 | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 550 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Długość [mm] | 650 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Liczba przewodów | 3 | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001304811 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0021 VEMO
AUDI | 030 906 265 AA | |
AUDI | 030 906 265 K | |
AUDI | 030 906 265 P | |
AUDI | 037 906 265 C | |
SEAT | 030 906 265 AA | |
SEAT | 030 906 265 K | |
SEAT | 030 906 265 P | |
SEAT | 037 906 265 C | |
SEAT | 30 906 265 AA | |
SEAT | 30 906 265 K | |
SEAT | 30 906 265 P | |
SEAT | 37 906 265 C | |
SKODA | 030 906 265 AA | |
SKODA | 030 906 265 K | |
SKODA | 030 906 265 P | |
SKODA | 037 906 265 C | |
SKODA | 309 062 65A A | |
SKODA | 30906265K | |
SKODA | 30906265P | |
SKODA | 37906265C | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 K | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 P | |
VOLKSWAGEN | 030906265K | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 K | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 P | |
VOLKSWAGEN | 37 906 265 C | |
VAG | 030 906 265 AA | |
VAG | 030 906 265 K | |
VAG | 030 906 265 P | |
VAG | 030906265K | |
VAG | 037 906 265 C | |
VAG | 30 906 265 AA | |
VAG | 30 906 265 K | |
VAG | 30 906 265 P | |
VAG | 37 906 265 C |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0021 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0021 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020