Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
dla numeru OE | 030 906 265 P |
Ciężar [kg] | 0,14404 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Kolor wtyczki | czarny |
Długość [mm] | 650 |
Ilość biegunów | 3 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 3 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001304811 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0021 VEMO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
030906265AA, 030906265K, 030906265P, 037906265C, 30906265AA, 30906265K, 30906265P, 37906265C
030906265AA, 030906265K, 030906265P, 037906265C, 30906265AA, 30906265K, 30906265P, 37906265C
AUDI | 030 906 265 AA | |
AUDI | 030 906 265 K | |
AUDI | 030 906 265 P | |
AUDI | 037 906 265 C | |
SEAT | 030 906 265 AA | |
SEAT | 030 906 265 K | |
SEAT | 030 906 265 P | |
SEAT | 037 906 265 C | |
SEAT | 30 906 265 AA | |
SEAT | 30 906 265 K | |
SEAT | 30 906 265 P | |
SEAT | 37 906 265 C | |
SKODA | 030 906 265 AA | |
SKODA | 030 906 265 K | |
SKODA | 030 906 265 P | |
SKODA | 037 906 265 C | |
SKODA | 309 062 65A A | |
SKODA | 30906265K | |
SKODA | 30906265P | |
SKODA | 37906265C | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 K | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 P | |
VOLKSWAGEN | 030906265K | |
VOLKSWAGEN | 037 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 K | |
VOLKSWAGEN | 30 906 265 P | |
VOLKSWAGEN | 37 906 265 C | |
VAG | 030 906 265 AA | |
VAG | 030 906 265 K | |
VAG | 030 906 265 P | |
VAG | 030906265K | |
VAG | 037 906 265 C | |
VAG | 30 906 265 AA | |
VAG | 30 906 265 K | |
VAG | 30 906 265 P | |
VAG | 37 906 265 C |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0021 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V10-76-0021 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.