Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V15-15-2006 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V15-15-2006 VEMO

V15-15-2006 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality VEMO
 

    Ocena:
numer części:

V15-15-2006

producent:

VEMO

Ograniczenia producenta Sanden
Ø koła pasowego [mm] 119,5
Ilość oleju [ml] 125
Olej do sprężarki PAG 46
ID kompresora SD7V16-1100
Nowa część 
Ciężar [kg] 6,5
nr EAN 4046001365799

skład zestawu:
V15-77-1027 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora, EXPERT KITS +
V15-77-1029 Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki, EXPERT KITS +
V15-77-1039 Zawór regulacyjny, kompresor, EXPERT KITS +
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V15-15-2006 VEMO

Kompresor klimatyzacji AUDI A3, TT; FORD GALAXY I; PEUGEOT 306; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; SUBARU LEGACY III; VW BORA, BORA I 1.4-3.2 02.93-12.13
numery OEM:
AUDI      1H0 820 803 D
AUDI      1H0 820 803 DX
AUDI      7M0 820 803 D
AUDI      7M0 820 803 P
FORD      1 067 111
FORD      7 340 657
FORD      95NW19D629CB
FORD      95NW19D629CC
SEAT      1H0 820 803 D
SEAT      1H0 820 803 DX
SEAT      7M0 820 803 D
SEAT      7M0 820 803 P
SKODA      1H0 820 803 D
SKODA      1H0 820 803 DX
SKODA      7M0 820 803 D
SKODA      7M0 820 803 P
VOLKSWAGEN      1H0 820 803 D
VOLKSWAGEN      1H0 820 803 DX
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 D
VOLKSWAGEN      7M0 820 803 P
VAG      1H0 820 803 D
VAG      7M0 820 803 D
VAG      7M0 820 803 P

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V15-15-2006 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.