Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V25-15-0007 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Q+, original equipment manufacturer quality V25-15-0007 VEMO

V25-15-0007 Kompresor, klimatyzacja, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V25-15-0007

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-15-0007

producent:

VEMO

Ograniczenia producenta VISTEON
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 127
Ilość oleju [ml] 205
Olej do sprężarki PAG 46
ID kompresora FS10-154
Ciężar [kg] 6,52
nr EAN 4046001357077

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Q+, original equipment manufacturer quality V25-15-0007 VEMO

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
FORD      1 018 497
FORD      1 035 431
FORD      1 406 034
FORD      16BYU 19D629 AA
FORD      6 997 607
FORD      7 058 036
FORD      94BW 19D629 AC
FORD      94BW 19D629 AD
FORD      94BW 19D629 AE
FORD      96BW 19D629 BA
FORD      F3DH 19D649 CA
FORD      R94BW 19D629 AC
FORD      R94BW 19D629 AD
FORD      R94BW 19D629 AE
FORD      R96BW 19D629 BA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Q+, original equipment manufacturer quality V25-15-0007 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.