Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo F12 F 12/390 (1987-1995) 390km » V25-15-0015 vemo
wybrany samochód: 
Volvo F12 F 12/390 (1987-1995) 390km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V25-15-0015 VEMO

V25-15-0015 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität VEMO
vemo V25-15-0015

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-15-0015

producent:

VEMO

Olej do sprężarki:PAG 46
Ograniczenia producenta: VISTEON
śr. koła pasowego [mm]: 126
Ilość oleju [ml]: 200
ID kompresora: VS16
Ciężar [kg]: 6,764
Szerokość opakowania [cm]: 28,5
Wysokość opakowania [cm]: 19,5
Głębokość opakowania [cm]: 22Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonego
użytku.
Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bez
instrukcji instalacji.
Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolony
personel.
Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objęte
gwarancją.

Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częścią
zużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalne
podlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonej
liczbie kilometrów. Okresy gwarancji na następujące części
zużywalne są ograniczone w następujący sposób:
Zawory AGR 15 000 km
Korpus przepustnicy 15 000 km
Czujnik masy powietrza 15 000 km
Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,
klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza faza
hamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na części
zamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji i
protokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz z
dokumentacją fotograficzną.
W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegać
przepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie z
instrukcjami producenta pojazdu.
Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementy
podwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a także
należy dostarczyć odpowiednią dokumentację.
Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,
takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasają
roszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osób
trzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeśli
pojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lub
imprezach o podobnym charakterze.
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V25-15-0015 VEMO

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.4-2.0LPG 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1 333 042
FORD      1 368 905
FORD      1 388 676
FORD      1 428 475
FORD      1 432 770
FORD      1333042
FORD      1388676
FORD      1428475
FORD      1432770
FORD      3M5H 19497 BA
FORD      3M5H 19497 BC
FORD      3M5H 19D629 RC
FORD      3M5H 19D629 RD
FORD      3M5H 19D629 RE
FORD      3M5H 19D629 RF
FORD      3M5H 19D629 RH
FORD      3M5H19497BA
FORD      3M5H19497BC
FORD      3M5H19D629RC
FORD      3M5H19D629RD
FORD      3M5H19D629RE
FORD      3M5H19D629RF
FORD      3M5H19D629RH
VOLVO      30 676 394
VOLVO      30676394
STANDARD      58193

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Qualität V25-15-0015 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.