Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V40-15-2010 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V40-15-2010 VEMO

V40-15-2010 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality VEMO
vemo V40-15-2010
 

    Ocena:
numer części:

V40-15-2010

producent:

VEMO

Ograniczenia producenta DENSO
Ilość oleju [ml] 160
Olej do sprężarki PAG 46
ID kompresora 7SBU16C
Nowa część 
Ciężar [kg] 6,75
nr EAN 4046001366338

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V40-15-2010 VEMO

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, ZAFIRA A 1.6-2.2 02.98-10.05
numery OEM:
OPEL      18 54 096
OPEL      18 54 120
OPEL      24416177
OPEL      24430230
OPEL      68 54 000
OPEL      68 54 000..
OPEL      68 54 029
OPEL      9122119
OPEL      93176860

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V40-15-2010 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V40-15-2010zobacz instrukcję montażu V40-15-2010

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.