Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 126-941 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-941 HELLA

8FK 351 126-941 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 126-941
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-941
8FK 351 126-941
hella 8FK 351 126-941 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-941 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 126-941

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso
ID kompresora 7SBU16C
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń w/o
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300180060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-941 HELLA

numery OEM:
OPEL      18 54 096
OPEL      18 54 120
OPEL      24 43 0230
OPEL      68 54 000
OPEL      68 54 029
OPEL      91 22 119
OPEL      93176860
VAUXHALL      18 54 096
VAUXHALL      18 54 120
VAUXHALL      24416177
VAUXHALL      24430230
VAUXHALL      68 54 000
VAUXHALL      68 54 029
VAUXHALL      9122119
VAUXHALL      93176860
VAUXHALL      R1580027

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-941 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 126-941

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.