Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH1410.92J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH1410.92J VERNET S.A.

TH1410.92J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH1410.92J
Termostat układu chłodzenia TH1410.92J
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH1410.92J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 48,0
Wysokość 1 [mm] 20,5
Wysokość 2 [mm] 2,5
nr EAN 3531650001002

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH1410.92J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (92°C) pasuje do: AUDI 50, 80 B2; CHEVROLET LACETTI; CHRYSLER 300C; FORD CAPRI III, ESCORT II, ESCORT III, FIESTA II, GALAXY I, SIERRA II, TAUNUS 0.9-3.5 01.70-11.12
numery OEM:
AUDI      036121113A
AUDI      036121113B
AUDI      036121113C
AUDI      052121113A
FORD      1059953
FORD      1509953
FORD      1571879
FORD      6100629
FORD      6100630
FORD      74HF8575CA
FORD      81HF8575AA
FORD      ERT144
FORD      ERT3
VOLKSWAGEN      036121113A
VOLKSWAGEN      036121113B
VOLKSWAGEN      036121113C
VOLKSWAGEN      052121113A

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH1410.92J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH1410.92J VERNET S.A.:

2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2020-02-05
 5/5
OK
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.