Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH5963.80J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH5963.80J VERNET S.A.

TH5963.80J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH5963.80J
Termostat układu chłodzenia TH5963.80J
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH5963.80J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 67,0
Średnica 2 [mm] 43,0
Wysokość 1 [mm] 25,5
Wysokość 2 [mm] 7,5
nr EAN 3531650006182

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH5963.80J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER III, VOYAGER III, FORD SCORPIO I, SCORPIO II, JEEP GRAND CHEROKEE II, LAND ROVER RANGE ROVER I 2.5D/3.1D 10.89-12.01
numery OEM:
CHRYSLER      04778975
CHRYSLER      4778975
FORD      7072643
FORD      V94DD8575AA
OPEL      1338466
ROVER      GTS287
ROVER      PEL10009EVA
VAUXHALL      91153670
LAND ROVER      RTC6673

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH5963.80J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH5963.80J VERNET S.A.:

2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.