Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel ASTRA F liftback (T92) 1.7 D (F08, M08, F68, M68) (1991.12-1992.09) 57km » 4147.80D wahler
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.7 D (f08, M08, F68, M68) (1991.12-1992.09) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 4147.80D WAHLER

4147.80D Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 4147.80D
Termostat układu chłodzenia 4147.80D
4147.80D

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858853589A9

numer części:

4147.80D

producent:

WAHLER

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4029783006340

skład zestawu:
002898 Uszczelka, korpus termostatu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 4147.80D WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: VOLVO 440, 460, CITROEN BX, C15/MINIVAN, VISA, FORD GRANADA, GRANADA II, SCORPIO I, SIERRA, SIERRA I, SIERRA II, TRANSIT 1.5D-2.5D 11.77-09.01
numery OEM:
CHRYSLER      T 069 7157
CITROËN      93 501 145
CITROËN      93 501 386
CITROËN      96 159 513
FORD      1 612 191
FORD      6 182 480
PEUGEOT      1337 64
PEUGEOT      1337 68
PEUGEOT      1338 20
PEUGEOT      1338 25
PEUGEOT      96 090 230 80
RENAULT      77 00 665 226
RENAULT      77 00 697 157
RENAULT      77 00 858 087
RENAULT      77 00 862 200
ROVER      GTS 303
TALBOT      1137.64
JEEP      T 069 7157
LAND ROVER      GTS 303

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 4147.80D WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 4147.80D WAHLER:

Jarosław, Siemianowice Śląskie
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Poznań
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz
Jacek, Bydgoszcz
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bydgoszcz
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
Sławomir, Pruszków
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Błażowa
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław Perkowski
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
PIOTR, Warszawa
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
Rafał, warszawa
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.