Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.8 16V (JA12, JA1R, JA1M, JA1A) (2001.01-2003.08) 115km » I14011YMT yamato
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.8 16v (ja12, Ja1r, Ja1m, Ja1a) (2001.01-2003.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14011YMT Yamato

I14011YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I14011YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14011YMT

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I14011YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]12,7
Zbieżność stożka1/8
Rozmiar gwintu 1M10x1.25
Rozmiar gwintu 2M14x1.5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN5900427509153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14011YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, ACCORD VII, CIVIC IV, CR-V I, ODYSSEY, SHUTTLE 1.2-3.5 01.88-03.08
numery OEM:
HONDA      53560 SV4 003
HONDA      53560 SV4 013
HONDA      53560-SV0-003
HONDA      53560-SY0-003

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14011YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14011YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.