Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan NAVARA NP300 (D40) 2.5 dCi 4WD (D40TT, D40T, D40M, D40BB) (2009.12-???) 190km » CJH023ABE abe
wybrany samochód: 
Nissan Navara Np300 (d40) 2.5 Dci 4wd (d40tt, D40t, D40m, D40bb) (2009.12-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jarzmo zacisku hamulcowego CJH023ABE ABE

CJH023ABE Jarzmo zacisku hamulcowego ABE
abe CJH023ABE

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CJH023ABE

dostawca:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Ograniczenia producentaTRW

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH023ABE ABE

Jarzmo zacisku hamulcowego tył L/P pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, FIAT 500, 500 C, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, LANCIA MUSA, YPSILON 0.9-1.9D 09.99-
numery OEM:
FIAT      77364593
FIAT      77364595
FIAT      9948537
FIAT      9948542
LANCIA      0000009948537
LANCIA      0000009948542
LANCIA      77364593
LANCIA      77364595
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jarzmo zacisku hamulcowego CJH023ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Jarzmo zacisku hamulcowego CJH023ABE ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.