Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan BLUEBIRD (910) 2.0 TD (1983.01-1983.09) 78km » CZH1004 abe
wybrany samochód: 
Nissan Bluebird (910) 2.0 Td (1983.01-1983.09) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1004 ABE

CZH1004 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1004
Zacisk hamulcowy CZH1004
144.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1004

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1003
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1004 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38), X3 (E83), X5 (E53) 2.0D-4.4 03.94-08.11
numery OEM:
BMW      34 11 1 163 304
BMW      34 11 1 163 644
BMW      34 11 1 166 232
BMW      34 11 6 752 426
BMW      34116768430
zamienniki:
11.9601-9810.2
brak
ATE
0 986 47B 262
brak
BOSCH
13012115184
brak
SBS
F 06 075
brak
BREMBO
38084200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1004 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1004 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.