Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1014 abe

Zacisk hamulcowy CZH1014 ABE

CZH1014 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1014
Zacisk hamulcowy CZH1014
197.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1014

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyBENDIX
sparowany numer artykułuCZH1013
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1014 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CITROEN AX, C15, C15/MINIVAN, SAXO, ZX, ZX/HATCHBACK, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK, 205 I 1.0-Electric 11.82-07.05
numery OEM:
CITROËN      4400K2
CITROËN      441004
CITROËN      96015070
PEUGEOT      440094
PEUGEOT      4400F5
PEUGEOT      4400K2
zamienniki:
BCV191
brak
TRW
211976
NK
1301211976
brak
SBS
1301213752
brak
SBS
F 61 085
brak
BREMBO
38061400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1014 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu