Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA C (Z02) 2.8 V6 Turbo OPC (F69) (2006.09-2008.08) 280km » CZH1036 abe
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 2.8 V6 Turbo Opc (f69) (2006.09-2008.08) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1036 ABE

CZH1036 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1036
140.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1036

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1035
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1036 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: FORD COURIER, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA 1.1-1.8D 03.89-11.08
numery OEM:
FORD      1007814
FORD      1121374
FORD      1121377
FORD      1138582
FORD      1138589
FORD      1478466
FORD      6176621
FORD      96FB2L231AA
FORD      96FX2B294AA
FORD      R96FX2B294AB
zamienniki:
212548
NK
1301212548
brak
SBS
1301212576
brak
SBS
F 24 053
brak
BREMBO
38059000
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1036 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1036 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.