Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t BioPower (2011.01-2015.02) 163km » CZH1052 abe
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.0 T Biopower (2011.01-2015.02) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1052 ABE

CZH1052 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1052
Zacisk hamulcowy CZH1052
150.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1052

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1051
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1052 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: DACIA DUSTER/SUV, FORD COURIER, FIESTA, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FUSION, KA, PUMA, STREET KA 1.0-2.0 08.95-01.18
numery OEM:
FORD      1101441
FORD      1124880
FORD      1126290
FORD      1478474
FORD      RMYS6J2B294CA
FORD      YS612L231BA
FORD      YS612L231CA
FORD      YS6J2B294CA
MAZDA      DDY2-33-61X
MAZDA      DDY2-33-61XA
zamienniki:
J3223031
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 986 47B 275
brak
BOSCH
13012125148
brak
SBS
F 24 107
brak
BREMBO
38067600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1052 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu