Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 Kombi (E50) 2.8 Turbo V6 XWD (2008.05-2011.12) 280km » CZH1059 abe
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.8 Turbo V6 Xwd (2008.05-2011.12) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1059 ABE

CZH1059 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1059
Zacisk hamulcowy CZH1059

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1059

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyGIRLING
sparowany numer artykułuCZH1060
Średnica tłoka [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1059 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: HONDA CIVIC IV, CIVIC VI, CONCERTO, JAZZ II, MG MG ZR, ROVER 200, 200 II, 25 I, 400, 400 II, 45 I, COUPE, STREETWISE 1.1-2.0D 01.88-09.07
numery OEM:
HONDA      43013-ST3-E00
HONDA      43013-ST3-E01
HONDA      43023-SK3-E00
ROVER      EJP1423
ROVER      GBC158

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1059 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu