Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.2 TDCi RWD (2013.08-2018.12) 155km » CZH1074 abe
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.2 Tdci Rwd (2013.08-2018.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1074 ABE

CZH1074 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1074
Zacisk hamulcowy CZH1074
217.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1074

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyMANDO
sparowany numer artykułuCZH1073
Średnica tłoka [mm]34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1074 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: HYUNDAI COUPE I, ELANTRA III, LANTRA II, KIA CERATO I 1.5-2.0D 11.95-12.09
numery OEM:
HYUNDAI      58230-2D500
HYUNDAI      58230-2D520
HYUNDAI      58311-2DA00
HYUNDAI      58320-29A20
KIA      582302F200
zamienniki:
J3220514
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301213416
brak
SBS
F 30 019
brak
BREMBO
38090600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1074 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu